Navigatie Link overslaanHome » Over ICTZ » Het bedrijf

Het bedrijf

De primaire taak van een ziekenhuis, zelfstandig behandelcentrum, GGZ-instelling of revalidatiecentrum is de zorg voor de patiënt. Daarom moet het vanzelfsprekend zijn dat de patiëntgegevens altijd en overal beschikbaar zijn en een dossier alle belangrijke informatie bevat die nodig is om de patiënt te kunnen behandelen. Zo heeft de zorgverlener alles bij de hand om de best mogelijke zorg bieden.

Jarenlange ervaring met ChipSoft

ICTZ heeft álle kennis van zorginformatiesysteem ChipSoft HiX in huis. We kunnen adviseren, begeleiden, ontwikkelen, ondersteunen en beheren; met de optimale inzet en beschikbaarheid van HiX als uitgangspunt. Een flink aantal collega’s heeft ooit zelf aan het bed gestaan en begrijpt precies welke invloed ICT kan hebben op het dagelijks werk van de zorgverlener.

ICT uitbesteden voor rust en ruimte

En nu zorgprocessen inmiddels grotendeels afhankelijk zijn van een optimaal functionerend zorginformatiesysteem, maar de techniek hierachter steeds complexer wordt, besluiten ziekenhuizen om bepaalde ICT-taken buiten de deur te beleggen. Ook andere zorginstellingen krijgen met deze ontwikkelingen te maken.

Technische en functionele opdrachten

We worden bijvoorbeeld ingeschakeld om om complexe performance-problemen op te lossen, bijvoorbeeld als de beschikbaarheid van het elektronisch patiëntendossier voor vertraging zorgt in de polikliniek. Wanneer zij overstappen naar de nieuwste versie van HiX en alle patiëntdata overgezet moet worden van het oude naar het nieuwe systeem. Of om te zorgen dat patiënten zelf online een afspraak kunnen maken via een beveiligde patiëntportaalomgeving. Dankzij de meest uiteenlopende opdrachten op het gebied van HiX, zijn we in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot een van de toonaangevende dienstverleners in de zorg-ICT. En daar zijn we enorm trots op.

Arien Vestering, directeur ICTZ B.V.

Contact

T. +31 (0)88 4646 000

E. info@ictz.nl

Alle contactgegevens