Deze maatregelen neemt ICTZ vanwege het coronavirus

Als klant van ICTZ vertrouwt u op ons om u te ontzorgen bij uw zorg-ICT. Zeker nu de wereld te maken heeft met het coronavirus (COVID-19), realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij uw vertrouwde ICT partner zijn. U moet zich nu kunnen focussen op de kerntaak: het leveren van uitstekende patiëntenzorg.

In verband met de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus heeft ICTZ voorzorgsmaatregelen genomen om de gezondheid van onze collega’s en klanten te beschermen. Deze stappen heeft ICTZ genomen om te zorgen voor veiligheid en hygiëne, en om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen:

  • ICTZ-consultants die bij zorginstellingen op een opdracht zijn gepland voeren die uit conform het protocol van de klant. De ICTZ-consultants zijn op dit moment allemaal werkzaam voor één klant. Zij werken daarnaast thuis en komen tot 2 april niet op kantoor.
  • Onze afdeling Klantondersteuning is verdeeld over verschillende teams die afwisselend op kantoor en thuis werken.
  • De afdelingen Systeembeheer en Technisch Consultancy werken thuis. De ICTZ managers/coördinatoren van deze teams stemmen een concrete werkwijze af om dit in te vullen zonder productiviteitsverlies.
  • De overige teams van ICTZ werken zoveel mogelijk thuis. Heeft u een afspraak met een van onze collega’s gepland staan komende weken? Per afspraak wordt beoordeeld of deze doorgang zal vinden.
  • ICTZ adviseert de medewerkers om afspraken op locatie zo veel mogelijk remote uit te voeren, of in een bezetting van minder dan 10 personen met alle hygiënevoorwaarden in acht nemend.

U kunt erop rekenen dat ICTZ er alles aan doet om u ook in deze tijd te ontzorgen bij uw zorg-ICT. Heeft u ondersteuning nodig omdat er op dit moment extra medewerkers uitvallen ten gevolge van het coronavirus? Aarzel niet om een beroep op ons te doen.

Voor vragen of aanvullende informatie kunt u contact opnemen met uw Service Delivery Manager of Accountmanager.